بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی F1 22

مسابقات فرمول یک یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین ورزش‌ها در سراسر جهان است و درست مثل بازی‌های فوتبالی، هر سال از آن یک ویدیو گیم جدید توسط کمپانی معروف CodeMasters ساخته و توسط EA منتشر می‌شود. ما در این ویدیو به سراغ جدیدترین نسخه از سری بازی‌های فرمول یک یعنی F1 22 رفتیم و به تجربه‌ی آن پرداختیم. فرمول یک ۲۰۲۲ درست به مانند نسخه‌های قبلی در حالی که نیمی از فصل ۲۰۲۲ فرمول یک گذشته، منتشر شده است. این اثر با وجود نداشتن تفاوت چندان با نسخه‌ی قبلی، توانسته با استفاده از قدرت کنسول‌های نسل نهمی گرافیکی فوق‌العاده بالا و واقعی از خود به جای بگذارد. بارش بسیار واقعی باران بر روی ماشین و یا کلاه رانندگان، تصادفات و تخریب پذیری بسیار نزدیک به تصادفات واقعی فرمول یک، همه از عواملی هستند که نسخه ۲۰۲۲ توانسته در آن‌ها بهتر از بازی‌های قبلی عمل کند. تمامی رانندگان و تیم‌های حاضر در فرمول یک و حتی فرمول دو در این بازی به صورت کامل لایسنس و طراحی شدند و تجربه بازی را بسیار بهتر کردند. شما هم اکنون می‌توانید با استفاده از سرویس گیم پس این بازی را به مدت ۱۰ ساعت به صورت کاملا رایگان تجربه کنید و در صورت رضایت از آن به خریدن بازی نیز فکر کنید. با تیلنو و این لتس پلی و بررسی همراه باشید.

تماشای لتس پلی و بررسی بازی F1 22:

تماشا در یوتوب:

یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت سری بازی فرمول یک از شرکت کدمسترز بخش Career آن بوده، که در این بخش، بازی شما را در نقش یک راننده‌ی واقعی که خودتان او را می‌سازید و باید به بالاترین درجات نیز او را برسانید، قرار می‌دهد. قسمت Career در F1 2022 نیز حضور دارد و بهتر از نسخه‌های قبلی عمل می‌کند. خط داستانی جذاب و طبیعی بودن اتفاقات آن همه از ویژگی‌های مثبت این بخش هستند. علاوه بر این شما در فرمول یک ۲۰۲۲ می‌توانید بخش Career را به صورت دو نفره و در حالت آفلاین یا آنلاین با یکی از دوستان خود تجربه کنید. دیگر بخش‌های بازی مانند تک مسابقات عادی را نیز می‌توانید به صورت چند نفره تجربه کنید و از آن لذت ببرید. باید بگوییم که این اثر یک بخش جالب دیگر به اسم Supercar Pirelli Hot Laps هم دارد که می‌توانید در آن با تعدادی ماشین‌های مدل بالا (غیر از ماشین‌های فرمول یک) مانند Safety Car های مسابقات فرمول یک بازی کنید.

تمامی پیست‌های سری مسابقات فرمول یک مانند پیست‌های خیابانی موناکو و آذربایجان نیز به طور کامل لایسنس شدند و در بازی حضور دارند. در صورتی که علاقه داشته باشید می‌توانید بازی را به بالاترین حد شبیه سازی برسانید و از المان‌هایی همچون دستورات تیمی، پیت استاپ رفتن و … نیز برخوردار شوید و یک تجربه کاملا واقعی را بدست بیاورید. این بازی از منتقدان نمره‌ی خوب ۷۹ را دریافت کرده اما نتوانسته رضایت تعداد زیادی از مخاطبان خود را بدست بیاورد. باگ‌های فراوان، وصل نشدن برخی از فرمون‌های گیمینگ به بازی و البته برخی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای باعث نارضایتی مردم شده که البته از روز انتشار تا به الان و با انتشار آپدیت‌های مناسب تعداد زیادی از این مشکلات رفع شده‌اند. با تیلنو و لتس پلی و بررسی این بازی همراه باشید.

    خرید بازی F1 22 برای PS4

    تماس بگیرید

    خرید بازی F1 22 برای PS4

    • پلتفرم: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
    • ژانر: مسابقه‌ای،ورزشی، شبیه ساز
    • ناشر:  EA Sports
    • تاریخ عرضه: 2022
    • رده سنی: بالای 3 سال

    خرید بازی F1 22 برای PS5

    تماس بگیرید

    خرید بازی F1 22 برای PS5

    • پلتفرم: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
    • ژانر: مسابقه‌ای،ورزشی، شبیه ساز
    • ناشر:  EA Sports
    • تاریخ عرضه: 2022
    • رده سنی: بالای 3 سال

    ر صورتی که علاقه داشته باشید می‌توانید بازی را به بالاترین حد شبیه سازی برسانید و از المان‌هایی همچون دستورات تیمی، پیت استاپ رفتن و ... نیز برخوردار شوید

    این اثر یک بخش جالب دیگر به اسم Supercar Pirelli Hot Laps هم دارد که می‌توانید در آن با تعدادی ماشین‌های مدل بالا (غیر از ماشین‌های فرمول یک) مانند Safety Car های مسابقات فرمول یک بازی کنید.

    شما در فرمول یک ۲۰۲۲ می‌توانید بخش Career را به صورت دو نفره و در حالت آفلاین یا آنلاین با یکی از دوستان خود تجربه کنید. دیگر بخش‌های بازی مانند تک مسابقات عادی را نیز می‌توانید به صورت چند نفره تجربه کنید.

    یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت سری بازی فرمول یک از شرکت کدمسترز بخش Career آن بوده، که در این بخش، بازی شما را در نقش یک راننده‌ی واقعی که خودتان او را می‌سازید و باید به بالاترین درجات نیز او را برسانید، قرار می‌دهد.

    شما هم اکنون می‌توانید با استفاده از سرویس گیم پس این بازی را به مدت ۱۰ ساعت به صورت کاملا رایگان تجربه کنید و در صورت رضایت از آن به خریدن بازی نیز فکر کنید.

    تمامی رانندگان و تیم‌های حاضر در فرمول یک و حتی فرمول دو در این بازی به صورت کامل لایسنس و طراحی شدند و تجربه بازی را بسیار بهتر کردند.

    درست مثل بازی‌های فوتبالی، هر سال از آن یک ویدیو گیم جدید توسط کمپانی معروف CodeMasters ساخته و توسط EA منتشر می‌شود.

    فرمول یک ۲۰۲۲ درست به مانند نسخه‌های قبلی در حالی که نیمی از فصل ۲۰۲۲ فرمول یک گذشته، منتشر شده اس

    بازگشت به لیست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *