بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Control Ultimate Edition

Lets Play Control Ultimate Edition

یکی از بهترین شرکت‌ها در ساختن بازی‌های شوتینگ بدون شک شرکت معروف و محبوب رمدی است. آخرین ساخته‌ی این شرکت نیز یعنی Control در سال ۲۰۱۹ در اختیار کاربران قرار گرفت و با استقبال خوبی نیز مواجه شد. تو این ویدیو اما ما به سراغ نسخه نسل نهمی این بازی یعنی Control Ultimate Edition رفتیم تا ببینیم ارزش تجربه‌ی دوباره را دارد یا نه. نسخه نسل نهمی بازی کنترل علاوه بر فریم ریت و گرافیک بهتر، بسته‌های الحاقی بازی را نیز در خود جای داده تا یک مجموعه کامل را به گیمر هدیه دهد. بزرگ‌ترین ایراد وارده به Control Ultimate Edition اما، آن است که شما برای تجربه نسخه‌ی نسل نهمی آن حتما باید ورژن آلتیمیت را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید و حتی اگر نسخه‌ی نسل هشتمی این بازی را از قبل داشته باشید، نمی‌توانید با قیمتی پایین تر آن را تهیه کنید. جدا از این ایراد، گرافیک بالاتر همراه با محیط‌های جدید بسته‌های الحاقی بازی، شما را مجاب می‌کنند تا با استفاده از امکان فوتو مود حتی برای اسکرین شات گرفتن از محیط رمزآلود بازی هم که شده، دوباره به سمت تجربه‌ی آن بروید.

تماشای لتس پلی و بررسی Control Ultimate Edition:

تماشا در یوتوب:

مهم‌ترین عاملی که ارزش این نسخه را بیشتر می‌کند، این است که شما می‌توانید تجربه‌ی ناب و خاص شوتینگ شرکت رمدی را که در بازی کنترل به بالاترین درجه‌ی خود رسیده، با ۶۰ فریم بر ثانیه و به صورت کاملا روان تجربه کنید. بازی کنترل در زمانی که منتشر شد نیز نمرات بسیار خوبی را از منتقدین دریافت کرد و توانست دل هواداران را نیز ببرد، داستان فوق‌العاده، جهان به یاد ماندی، گیم پلی جذاب و… همه از عواملی بودند که باعث محبوبیت کنترل در ابتدای انتشار شدند. کنترل آلتیمیت ادیشن نیز توانسته با حفظ تمامی ویژگی‌های خوب نسخه‌ی نسل هشتمی خود و پیشرفت در بسیاری از نقاط دیگر بهترین تجربه‌ی ممکن را از قوی‌ترین ساخته‌ی رمدی برای بازیکنان بسازد. Control Ultimate Edition به غیر از همان مشکل قیمت که به آن اشاره کردیم، توانسته رضایت بازیکنان را به صورت کامل به دست بیاورد و اگر سری به سایت متاکریتیک بزنید می‌بینید که تمامی بازیکنان تجربه‌ی دوباره بازی بر روی کنسول‌های نسل نهمی را پیشنهاد کرده‌اند.

شاید کنترل از بهترین بازی‌های جهان نباشد و آنقدر نیز میان جامعه گیمرها ارزشمند نباشد، اما نسخه نسل نهمی بهترین ساخته شرکتی مانند رمدی بدون شک ارزش تجربه‌ی دوباره با گرافیک بهتر را دارد، و حتما باید دوباره به آن سر زد و در صورت الزام به تجربه دو بسته‌ی الحاقی آن یعنی AWE و The Foundation پرداخت. باید بگوییم که کنترل آلتیمیت ادیشن هم اکنون برای دارندگان سطح‌های Extra و Premium سرویس جدید پی اس پلاس رایگان است و شما می‌توانید آن را دانلود کنید. اگر هنوز برای تهیه این بازی شک داردید، ویدیوی مارا تماشا کنید و با تیلنو همراه باشید.

    بازی Control: Ultimate Edition برای PS5

    ۱,۹۵۰,۰۰۰تومان

    خرید بازی Control: Ultimate Edition برای PS5

    • پلتفرم : PlayStation 4, Nintendo Switch, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S, PlayStation 5, Xbox One
    • ژانر : اکشن ٬ ماجراجویی ٬ شوتر
    • سازنده :  Remedy Entertainment
    • ناشر‌ : 505 Games
    • تاریخ عرضه : 2020
    • رده سنی : بالای 16 سال
    بازگشت به لیست

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *