بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی The Division 2

خرید بازی tom clancy's the division 2 برای PS5

بازی The Division از آن دسته عناوینی بود که با وجود هایپ فراوان و انتظارات بالای کاربران، نتوانست آن طور که باید و شاید به پتانسیل بالای خود برسد. در The Division 2 اما، یوبیسافت توانسته با برداشتن تمام ویژگی‌های مثبت بازی اول و اضافه کردن چندین المان جدید و خوب دیگر، بلاخره مقداری به انتظارات گیمرها از این فرنچایز محبوب، نزدیک شود. سری دیویژن که مانند بسیاری دیگری از اثرهای یوبیسافت توسط تام کلنسی فقید نوشته و طراحی شده، در شهر نیویورک و جهانی اتفاق می‌افتد که در آن طی یک پاندمی، بیماری‌ای به اسم آنفولانزای دلاری (به علت پخش شدن این بیماری از طریق اسکناس‌های پول) در جهان پخش شده و مردم را به جان یکدیگر انداخته است. در دیویژن ۲، پس از گذشت ۷ ماه از این پاندمی، تعداد زیادی از مامورین سازمان Division که کمک به مردم را در اولویت خود قرار داده، بنا به دلایلی وارد شهر واشنگتن، می‌شوند و در آن جا به دوباره بدست آوردن کنترل پایگاه‌های خود، کمک می‌کنند. مامورین دیویژن که، همان پلیرها هستند، در این بازی نیز درست به مانند بازی اول، با انجام ماموریت‌های مختلف سعی می‌کنند با به دست آوردن بهترین منابع، تفنگ‌ها و… بازی را به اتمام برسانند. در The Division 2 درست به مانند گذشته می‌توانید مراحل مختلف بازی را همراه با دوستان خود و یا تنها، به اتمام برسانید. باید بگوییم که این عنوان نیز به اتصال دائمی به اینترنت نیاز دارد.

لتس پلی و بررسی بازی The Division 2:

تماشا در یوتوب:

گیم‌پلی بازی که در نسخه‌ی اول نیز در سطح خوبی قرار داشت، تغییر چندانی نکرده اما به بهترین شکل ممکن بالانس و عادلانه شده است. در The Division 2 شما باید به کمک دوستان خود و دیگر پلیرها به جنگ گروه‌های تروریستی‌ای بروید که به دنبال منابع و البته نابود کردن سازمان دیویژن هستند. شما در این راه با هر مرحله و هر درگیری تفنگ‌های بهتر و قدرت‌های بیشتری به دست می‌آورید که با توجه به سبک بازی خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به علت سیستم جالب بازی که بازیکنان به صورت آنلاین همگی در یک دنیا حضور دارند، ممکن است که شما در هنگام بازی کردن و هنگامی که به مشکل خورده‌اید، با کمک رساندن دیگر پلیر‌ها مواجه شوید، حتی اگر انتخاب کرده باشید که مرحله را به صورت تک نفره پشت سر بگذراید. علاوه بر آن به علت درگیری‌های متداوم با دشمنان شما مجبور می‌شوید با استفاده از محیط اطراف خود آن‌ها را شکست دهید و هیچگاه با تکراری شدن دنیا و گیم‌پلی بازی مواجه نشوید. علاوه بر تمامی این ویژگی، بخش دارک زون در بازی Division 2 نیز موجود است و بحث بالانس شدن گیم‌پلی بازی در این بخش به چشم شما می‌آید. بخش دارک زون در دنیای فرنچایز دیویژن بخشی از جهان بازی است که کسی کنترلی بر آن ندارد، و در آن هرکس آنجور که دلش می‌خواهد رفتار می‌کند. این مسئله باعث می‌شود بر خلاف حالت عادی جهان بازی که شما در آن از دیگر پلیرها با خیال راحت گذر می‌کنید، هنگام مواجه شدن با بقیه‌ی بازیکنان محتاط باشید و حواستان باشد که آن‌ها اولین ماشه را بر روی شما نکشند! در توضیحی ساده‌تر، قابلیت بازیکن در برابر بازیکن یا همان PvP تنها در منطقه‌ی دارک زون باز است. منطقه دارک زون با وجود ریسکی بودن، بهترین منابع و لول بالاترین تفنگ‌های بازی را در خود قرار داده که شما باید با توجه به داشته‌های خود بررسی کنید که همین الان از آن جا خارج شوید و یا طمع کنید و منابع بیشتری جمع کنید. هرچقدر که منابع بهتری را در اختیار داشته باشید، موقعیت شما در نقشه‌ی دیگر بازیکنان بزرگ‌تر می‌شود و آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که با شما درگیر شوند یا خیر. در گذشته اگر بازیکنی بهترین تفنگ‌های بازی را به دست آورده بود به راحتی می‌توانست در دارک زون قدم بزند و همه چیز را برای خود بردارد. در دیویژن ۲ و با بالانس شدن دنیای بازی، این شرایط از بین رفته و حتی تفنگ‌های لول پایین نیز می‌توانند شما را از پای در آورند.

علاوه بر کیفیت بالای گیم‌پلی بازی، در این عنوان جهان بازی و ماموریت‌های نسبتا خوب نیز شما را به خود جذب می‌کنند و باعث می‌شوند شما ساعت‌ها سرگرم این عنوان جذاب و دوست داشتنی شوید. ماموریت‌های بازی و داستان آن با وجود این که آن قدر خاص و قدرتمند نیستند، اما به شما اجازه می‌دهند تا دنیای جهان‌باز بازی را با یک هدف مشخص، گشت گذار کنید. علاوه بر این، بسته‌های الحاقی متعددی نیز برای بازی ساخته شده و خواهند شد که همواره ماموریت‌های جدید، همراه با تفنگ‌ها و منابع قدرتمند‌تر فراهم می‌کنند تا شما هیچگاه با کمبود محتوا مواجه نشوید. قطعا پیشنهاد ما تجربه‌ی این بازی آنلاین همراه با دوستان است، اما اگر از آن دسته گیمر‌هایی هستید که تجربه‌ی بازی‌ها را به صورت تک نفره را دوست دارند نیز، می‌توانید از این عنوان لذت ببرید. بازی The Division 2 که تخفیف‌های زیادی را هم به خود می‌بیند، توسط منتقدین نیز تحسین شده و نمره‌ی ۸۲ را از آن‌ها در سایت متاکریتیک دریافت کرده. تمامی نقدها نیز خبر از پیشرفت چشمگیر این بازی نسبت به نسخه اول خود را می‌دهند. ما در ویدیو خود به صورت کامل‌تر و بهتر شرایط بازی را باز کرده‌ایم تا تصمیم خرید این بازی را برای شما راحت تر کنیم، پس حتما برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از بازی The Division ۲ ویدیوی ما را تماشا کنید.

شرایط بازی The Division 2 در کشور ایران

بازی متاسفانه همانطور که احتمالا خبر دارید، کشور ما را تحریم کرده است و یکی از دلایل معروف نشدن این اثر نسبت به نسخه اول خود نیز همین اتفاق است. البته نگران نباشید زیرا همانطور که گفتیم بازی دیویژن ۲ تخفیف‌های زیادی می‌خورد، و خریدن آن تقریبا و نسبت به دیگر بازی‌ها ارزان است. همجنین شما می‌توانید با استفاده از DNS در هر پلتفرمی که بازی می‌کنید، این عنوان بدون کوچک‌ترین مشکلی تجربه کنید. ما در ویدیو نیز تا حد ممکن روش استفاده از DNS را توضیح داده‌ایم.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *