بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Two Point Campus

دنیای بازی‌های استراتژیک و شبیه ساز مدیریت یک مجموعه، مخاطبان زیادی دارد که اکثر آن‌ها بسیار حرفه‌ای هستند و بیشتر سازنده‌های این سبک از بازی‌ها نیز برای راضی نگه داشتن این قشر، عناوین حرفه‌ای که ارتباط گرفتن با آن‌ها برای یک گیمر عادی سخت است، می‌سازند. در این بین اما برخی از کمپانی‌ها نیز بازی‌هایی در این سبک برای گیمر‌هایی که زیاد در این نوع عناوین حرفه‌ای نیستند می‌سازند. بازی Two Point Campus که ما در این ویدیو به سراغ آن رفتیم، نیز یکی از همین بازی‌ها است. در این بازی شما مدیریت یک مجموعه دانشگاهی را بر عهده دارید و وظیفه دارید علاوه بر جذب دانشجویان جدید، تبدیل به بهترین دانشگاه جهان از لحاظ علمی نیز بشوید. برای انجام این کار باید بهترین اساتید، بهترین تجهیزات و … را بدست آورید و در این بین تمام هزینه‌های تحصیل برای دانشجو را در حالتی نگه دارید که بیش از حد گرون نشود. شما در دانشگاه خود باید به فکر خوابگاه دانشجویان، اتاق معلمان، کلاس‌های آموزش مجازی، بوفه و دیگر موارد موجود در یک دانشگاه باشید. فرق این بازی با دیگر عناوین در این سبک، همانطور که اشاره کردیم، ساده بودن است. سادگی‌ای که در آن شما همواره با راهنمایی‌های بازی نیز مواجه می‌شوید و در نتیجه کار سختی برای دنبال کردن اهداف خود ندارید.

تماشای لتس پلی و بررسی بازی Two Point Campus:

بزرگ‌ترین ویژگی Two Point Campus اما بدون شک، نظارت داشتن کامل شما بر روحیات دانشجویان دانشگاهتان است. شما باید سعی کنید تا خوشحالی و روحیه دانشجو را در سطح بالایی نگه دارید. این در حالی است که اگر دانشجو بیش از حد راحت شود و شب‌های قبل کلاس به فعالیت‌های گوناگون بپردازد، موفق نخواهد شد که در صبح به کلاس خود برود. در این بین دانشجویان نیز بین خود گروهای دوستی ایجاد می‌کنند که شما باید حواستان به این گروه‌ها نیز باشد. سازندگان بازی در این مورد گفته‌اند، که قصد آن‌ها این است که شما هنگام فارغ التحصیلی دانشجویانتان احساس خشنودی بکنید.

تماشا در یوتوب:

این بازی به کمک موتور بازی‌سازی Unity و توسط شرکت Two Point Studios برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن و البته نینتندو سوییچ منتشر شده. کمپانی Two Point Studios که در کشور انگلیس و توسط سه فرد ساخته شده، تا به کنون فقط بازی‌هایی در این سبک و تحت عنوان سری Two Point تهیه کرده. اولین بازی ساخته‌ی این استودیوی مستقل، بازی مدیریت بیمارستان آن‌ها یعنی Two Point Hospital بود که پس از کسب محبوبیت فراوان، این شرکت توانست در سال ۲۰۲۲ نسخه دوم این سری یعنی بازی‌ای که در این ویدیو آن را تجربه کردیم را، به بازار عرضه کند. در حال حاضر بازی Two point Campus جایگزین عنوان پیشین خود، در سرویس گیم پس شده و شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از این سرویس دانلود کنید. اگر هم از کاربران این سرویس نیستید، می‌توانید این اثر را با قیمت ۴۰ دلار تهیه کنید.

این عنوان با توجه به مستقل بودن، نمرات بسیار خوبی را از منتقدان در سایت متاکریتیک دریافت کرده و در حال حاضر با نمره‌ی ۸۳ در بین بازی‌های خوب این سایت قرار گرفته. این در حالی است که شرکت سازنده‌، به صورت کامل از این بازی حمایت می‌کند و به آپدیت کردن آن و اضافه کردن محتویات جدید به بازی می‌پردازد. اگر هنوز در مورد این بازی مطمئن نیستید، ویدیوی ما را تماشا کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *