بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Saints Row

لتس پلی بازی Saints Row

یک سری از بازی‌های ویدیویی هستند که شما در آن‌ها می‌توانید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید و دیوانه وار ترین کارهای ممکن را بدون توجه به داستان و اتفاقات بازی تجربه کنید. عنوان Saints Row 2022 یکی از این بازی‌ها است که شما در آن به داستان بازی اهمیت فراوانی نمی‌دهید و بیشتر در دنیای جهان باز آن، به انجام کارهای بعضا غیر ممکن در دیگر بازی‌ها، می‌پردازید. اولین نسخه از فرنچایز به شدت محبوب Saints Row در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و هواداران را با سبک متفاوت و منحصر به فردش به خود جذب کرد. در سال ۲۰۲۲ و پس گذشت ۱۶ سال اما، اولین نسخه از این سری به صورت کامل از اول ساخته شده و یک تجربه‌ی کاملا جدید و بهینه را به مخاطب پیشنهاد می‌دهد. گرافیک بالا، گیم‌پلی جذاب و یک بخش ساخت کارکتر بسیار قوی، همه عواملی هستند که جدیدترین نسخه از Saint Row را تبدیل به یک بازی خوب می‌کنند. البته ایراداتی همچون باگ‌ها و بی روح بودن جهان دنیای بازی نیز باعث می‌شوند این بازی به بالاترین سطح خود نرسد، با تیلنو و این لتس پلی همراه باشید تا ببینید خرید این ریبوت ارزش دارد یا خیر.

تماشای لتس پلی و بررسی بازی Saints Row:

تماشا در یوتوب:

این بازی در شهر خیالی Santo Ileso و به صورت جهان باز اتفاق می‌افتد. داستان بازی از آن قرار است که شما یک جوانی هستید که برای به دست آوردن پول اجاره و هزینه‌ی تحصیل، دست به کار‌های خلاف مانند آدم کشی و… می‌زند. این مسئله باعث می‌شود تا شما در این شهر و دنیای نسبتا بزرگ، هرگز بیکار نباشید و همواره مشغول انجام دادن ماموریت‌های مختلف باشید. البته همانطور که گفتیم در بازی‌هایی مانند Saints Row داستان بازی اهمیت آنچنانی ندارد. شما در جهان بازی می‌توانید درست به مانند بازی Just Cause دست به کارهایی عجیب و دیوانه وار بزنید. بازی برای لذت بخش تر کردن این کار، المان‌هایی دارد که به شما امکانات زیادی برای انجام دادن کار‌های مختلف می‌دهند. وجود ماشین‌های مختلف، تفنگ‌های فراوان و … همه از این المان‌ها هستند. اتفاقات محیطی نیز باعث به وجود آمدن شرایط خنده دار و غیر ممکنی می‌شوند که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. به عنوان مثال ترکیدن شیر آب آتشنشانی، ماشین شما را تا کیلومتر‌ها به هوا می‌فرستد.

در کنار همه‌ی این‌ها گیم‌پلی قوی و گان فایت فوق‌العاده بازی نیز تجربه‌ی بازی را چندین برابر لذت بخش‌تر می‌کنند. با وجود باگ‌های متعدد در بازی و جهان بی روح آن، گیم‌پلی بازی هیچگاه حوصله سربر نمی‌شود، و آن قدر خوب طراحی شده که، شما را ساعت‌ها سرگرم می‌کند.

آخرین نکته در مورد بازی نیز طراحی کارکتر فوق‌العاده‌ی آن است. شما برای طراحی شخصیت اصلی بازی که ‌BOSS نام دارد آپشن‌های بسیار فراوانی دارید و می‌توانید آن را تبدیل به یک جادوگر خرفت و یا کریتوس از بازی خدای جنگ بکنید! نکته مثبت این شخصیت سازی آن است که شما می‌توانید در صورتی که قصدی برای خرید بازی اصلی ندارید، بخش طراحی شخصیت این بازی را که ‌BOSS Factory نام دارد به صورت رایگان دانلود کنید و مشغول ساختن کارکتر شوید و البته اگر روزی بازی را خریدید شخصیت‌هایی که آن جا ساختید را وارد بازی اصلی کنید.

بازی Saints Row 2022 به علت مشکلاتی که در این مقاله و ویدیو ذکر کردیم، از منتقدان نمراتی بالایی را دریافت نکرد. اما با وجود این مشکلات، این اثر ارزش تجربه را دارد و شما نباید بگذارید موج منفی‌ای که علیه آن راه افتاد شما را از تجربه‌ی آن دور کند. اگر هنوز از خریدن این بازی مطمئن نیستید، سری به ویدیوی ما بزنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *