بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی PowerWash Simulator

PowerWash Simulator

بازار بازی‌های شبیه ساز، چند سالی هست که بین گیمر‌ها، بسیار داغ شده است. از شبیه ساز بز و آهو گرفته تا شبیه ساز کامیون سواری در جاده‌های یخی. در این بین اما یک بازی شبیه ساز که به صورت غیر منتظره‌ای بین بازیکنان محبوب شد، بازی PowerWash Simulator بود که بر خلاف دیگر بازی‌ها در این سبک که یا بسیار جدی هستند و یا بسیار طنز، در مرزی بین طنز و جدی بودن قدم برمی‌داشت. این بازی که شبیه ساز شست و شوی وسایل مختلف با فشار آب بالا، به حساب می‌آید اولین بار و بعد از یک ویدیوی یوتیوبی توسط یوتیوبر معروف یعنی مارکیپلایر، بین مردم مطرح شد. در این بازی همانطور که گفتیم، شما مسئولیت یک شرکتی را بر عهده دارید که کارش شست و شوی چیز‌های مختلف مانند وسایل نقلیه، خانه‌ها، پارک‌های کودکان و … است. با انجام این کار شما پول به دست می‌آورید و با استفاده از این پول، کمپانی خود را گسترش می‌دهید و از داستان‌های شهری که در آن همه چیز به شکل مشکوکی کثیف است، پرده بر می‌دارید. این اثر که در ابتدا در قالب یک بازی مستقل منتشر شده بود، پس از محبوبیت توسط کمپانی بزرگ و نام آشنای Square Enix خریداری شد و هم اکنون در سرویس گیم‌پس به صورت رایگان موجود است. قابل ذکر است که این بازی در حال حاضر در انحصار مایکروسافت قرار دارد و فقط برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر‌های شخصی موجود است. اگر می‌خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید سری به ویدیوی ما در یوتیوب و یا آپارات بزنید.

لتس پلی و بررسی بازی PowerWash Simulator:

تماشا در یوتوب:

شاید در نگاه اول گیم‌پلی و داستان این بازی برای شما حوصله سر بر باشد یا باعث شود با خود فکر کنید پس از ساعاتی بازی کردن از این عنوان زده می‌شید. اما نکته‌ی جالب در این بازی امکان شخصی سازی بالای آن است. شما از لباس شخصیت خودتان گرفته تا شلنگی که با آن وسایل را می‌شویید را می‌توانید شخصی سازی‌ کنید و با پرداخت پولی که از ماموریت‌های بازی در میاورید اسکین‌های جذاب‌تر را باز کنید. علاوه بر این امکانات شخصی سازی، می‌توانید تمامی وسایلتان را تا چندین لول آپگرید کنید. از آنجا که شما برای هر شرایط و سطحی یک نوع شلنگ دارید، گزینه‌های آپگرید کردن و اسکین‌ها نیز متناسب با آن‌ها بسیار زیاد است. به عنوان مثال شما برای شست و شوی سطح‌های بزرگ یک سری شلنگ و برای شست و شوی بخش‌های کوچک‌تر سری دیگری در اختیار دارید. یکی دیگر از عواملی که شما را وادار به تجربه‌ی این بازی برای پیشرفت در آن می‌کند، درخت مهارت با جزئیات و فوق‌العاده آن است. این درخت مهارت به شما کمک می‌کند تا با توجه به سبک بازی‌ خود، توانایی‌های جدیدی باز کنید تا بتوانید راحت‌تر و سریع‌تر به شست و شو بپردازید. این بازی هم اکنون با حمایت خوبی از سمت سازندگان خود برخوردار است و آن‌ها با هر آپدیت مشکلات‌ آن‌ را برطرف می‌کنند.

اگر می‌خواهید بیشتر با این بازی شبیه ساز ساده و در عین حال جذاب آشنا شوید، ویدیوی مارا تماشا کنید. ما در این ویدیو به صورت کامل به بررسی این بازی پرداختیم و تمامی ویژگی‌های آن را که در این مقاله‌ی جای نمی‌گرفتند برای شما بازگو کردیم.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *