بررسی ویدیویی, گیم پلی بازی, نقد و بررسی, نقد و بررسی بازی, نمایش و پیش نمایش

لتس پلی و بررسی بازی Carrion

لتس پلی بازی Carrion

چه اتفاقی می‌افتد اگر برای یک بار هم که شده در بازی‌های ترسناک، بازیکن در نقش هیولای ماجرا باشد؟ بازی مستقل Carrion به بهترین نحو ممکن جواب این سوال را می‌دهد. شما در این بازی در نقش یک هیولای گوشت خواری که توسط انسان‌ها ساخته شده، بازی می‌کنید. در طی اتفاقی این هیولا از زندان خود در آزمایشگاه‌ها انسان‌ها، آزاد شده و مانند یک شیر گرسنه به دنبال طعمه‌هایش است. شما در این بازی با خوردن انسان‌ها و پیدا کردن چک پوینت‌ها، علاوه بر بزرگ‌تر کردن و قدرتمند‌تر کردن خود، مانند یک ویروس تعداد خود را بیشتر می‌کنید و برای تصرف زمین آماده می‌شوید! کمتر پیش می‌آید که بازی‌های مستقل دو بعدی مانند Carrion، به بالاترین حد پتانسیل خود برسند، اما کمپانی فوبیا گیم استودیو موفق شده تا علاوه بر خلق یک بازی فوق‌العاده و متفاوت، به بهترین شکل ممکن کار خود را در طراحی بازی انجام دهد. باید بگوییم که این بازی که در هنگام ضبط ویدیو در سرویس گیم پس موجود بود، هم اکنون از این سرویس خارج شده اما همواره یکی از بهترین عناوین موجود در گیم پس به حساب می‌آمد. شما می‌توانید این اثر را با قیمت ۲۰ دلار یا کمتر، به علت تخفیف‌های متعدد، تهیه کنید.

لتس پلی و بررسی بازی Carrion:

تماشا در یوتوب:

گیم‌پلی Carrion بسیار ساده است و شما در آن، همانطور که گفتیم، باید به خوردن انسان‌ها و گسترش هیولای خود بپردازید. البته این سادگی باعث خسته کننده شدن بازی نمی‌شود و فقط به بهتر شدن آن کمک می‌کند. همراه با این گیم‌پلی جذاب، موسیقی متن بازی و تنوع خوب دشمنان، به شما کمک می‌کند تا بیشتر از قبل غرق در جهان بازی شوید. گرافیک دو بعدی و پیکسلی بازی نیز باعث می‌شوند شما تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشید. در نظر داشته باشید که کریون یک بازی ۵ ساعته و نسبتا کوتاه است که در همان مدت زمان کم آن قدر شما را مجذوب خود می‌کند که از خرید آن پشیمان نشوید. این عنوان مستقل بدون شک یکی از بهترین بازی‌های ایندی چند سال اخیر است که بدون شلوغ کاری‌های بی جهت مانند بازی‌هایی همچون We Happy Few، توانسته به بهترین حد خود برسد.

این عنوان نه تنها نزد گیمر‌ها، بلکه نزد منتقدین و خبرنگاران نیز بسیار محبوب است. به طوری که این اثر در سایت متاکریتیک نمره ۷۵ را دریافت کرده و در اکثر مقاله‌های متفاوت در مورد بهترین بازی‌های گیم پس و یا بهترین بازی‌های ایندی، در ۵ عنوان اول قرار گرفته. Carrion از آن دسته بازی‌هایی است که مانندش در جهان وجود ندارد و یک بار تجربه کردنش، آسیبی به کسی نمی‌رساند. اگر می‌خواهید بیشتر با این بازی آشنا شوید حتما ویدیوی تیلنو را تماشا کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *